Sierpień 20, 2015

Wypożyczalnia

Tamron_24-70

Obiektyw Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD

Super-szybki obiektyw o standardowym zakresie ogniskowej wyposażony w system stabilizacji obrazu VC (Vibration Compensation). Zastosowany system pozwala na wykonywanie ostrych zdjęć z ręki nawet przy fotografowaniu w słabym świetle pozwalając tym samym na efektywne wykorzystanie funkcji obiektywu. Wykorzystanie wysokiej jakości soczewek LD w trzech elementach : trzy soczewki asferyczne, jedna soczewka hybrydowa asferyczna; oraz 2 soczewki XR (Extra Refractive Index) , pozwala na osiągnięcie najwyższej jakości obrazu,odpowiedniej dla wysokiej klasy obiektywów. Dzięki zastosowaniu zaokrąglonej przysłony,obiektyw zapewnia idealny rozkład nawet przy zmianie o duże wartości lub gdy przysłona zostanie przymknięta o 2 stopnie. Obiektyw wyposażony jest w silnik Tamron AF USD (Ultrasonic Silent Drive), który zapewnia szybkość reakcji przy jednoczesnej możliwości manualnego wyostrzania. Oferuje standardowy zakres obiektywu zoom dodatkowo rozszerzając go o zakresu szerokokątny od 24 mm. Obiektyw jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania z dziedziny optyki takie jak: system stabilizacji obrazu VC (Vibration Compensation) oraz silnik systemu AF typu USD (Ultrasonic Silent Drive), dostarczając to w małym, poręcznym opakowaniu. Szczelna konstrukcji zapewnia ochronę przed zawilgotnieniem obiektywu

slide_camera

Slide Kamera S-1500 STANDARD

Filmowanie kamerą lub aparatem DSLR ze Slide Kamerą S-980 może odbywać się zarówno z podłoża jak i ze statywu lub statywów. Slider mocujemy do statywu poprzez płytkę (/i) AF-8, która/e posiada/ją otwory na śruby 3/8 i 1/4 cala.

Sigma_70-200_side_view

Obiektyw Sigma 70-200 f2,8 APO EX DG OS HSM

Jasny i szybki teleobiektyw wyposażony w skuteczny system stabilizacji obrazu oraz stałą wartość przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowej. Funkcja optycznej stabilizacji obrazu najnowszej Sigmy OS (Optical Stabilizer) pozwala na korzystanie z czasów migawki o 4 kroki dłuższych niż było to możliwe dotychczas. Ponieważ kompensacja wstrząsów jest widoczna w wizjerze, fotografujący może z łatwością upewnić się, że obiekt nie będzie poruszony. Obiektyw Sigma 70-200mm F2.8 EX DG OS HSM wyposażony został w dwie, nowego rodzaju soczewki FLD („F” Low Dispersion), których zachowanie jest zbliżone do fluorytu oraz trzy soczewki SLD (Special Low Dispersion), zapewniające korekcję wszelkiego rodzaju aberracji. Wysoka jakość obrazu zapewniona jest dla całego zakresu ogniskowych już od przysłony F2.8. Najnowsze, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne redukują flary i „duszki”. Obiektyw został wyposażony w ultradźwiękowy napęd HSM (Hyper Sonic Motor), zapewniający bardzo cichą i szybką pracę AF, jak również ręczne „poostrzenie” w trybie AF. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 140cm w całym zakresie ogniskowych, uzyskując przy tym maksymalną skalę odwzorowania 1:8. Zaokrąglona, 9 listkowa przysłona zapewnia atrakcyjne rozmycie obszarów znajdujących się poza głębią ostrości. Razem z obiektywem dołączona jest tulipanowa osłona przeciwsłoneczna oraz unikatowy adapter, wydłużający osłonę, jeśli korzystamy z lustrzanek o matrycy APS-C.

sennhejser

System Sennheiser EW 112-P G3

System Sennheiser EW 112-P G3 jest idealnym rozwiązaniem do rejestrowania materiału audio towarzyszącego nagraniom video z wykoszystaniem mikrofonu minaturowego i montowanego na kamerze minaturowego odbiornika przekazujacego sygnal audio do kamery. Zaczepiany, dookólny mikrofon krawatowy ME 2 jest praktycznie niewidoczny. Nadzwyczaj mały osobisty nadajnik paskowy (bodypack) SK 100 G3 i miniaturowy odbiornik nakamerowy EK 100 G3 posiadają po dziewięć banków częstotliwości, każdy z czterema bezpośrednio dostępnymi presetami - gotowymi do natychmiastowego użycia. Cechy : Wytrzymała metalowa obudowa (nadajnik i odbiornik). Pasmo 42 MHz: 1680 częstotliwości UHF do wyboru w celu zapewnienia pracy bez zakłóceń. Rozszerzony system banku częstotliwości z maksymalnie 12 zgodnymi częstotliwościami. Odbiór sygnału typu adaptive-diversity zapewniający wysoką jakość dźwięków. Funkcja Pilot squelch w celu wyeliminowania zakłóceń RF, gdy nadajnik jest wyłączony. Funkcja automatycznego skanowania częstotliwości wyszukująca dostępne wolne częstotliwości. Rozszerzony zakres częstotliwości audio. Zwiększony zakres dynamiki sygnału audio. Synchronizacja transmisji bezprzewodowej za pośrednictwem portu podczerwieni. Menu kontroli pracy przyjazne użytkownikowi z wieloma opcjami ustawień. Podświetlany wyświetlacz graficzny (nadajnik i odbiornik). Funkcja Auto-Lock zabezpieczająca przed przypadkową zmianą ustawień pracy systemu. Kompander HDX zapewniający krystaliczne brzmienie. Wskazanie 4 poziomów stanu naładowania baterii w nadajniku oraz odbiorniku. Programowalna funkcja przycisku Mute.

Panasonic_151

Panasonic AG-HMC151

Panasonic AG-HMC151 jest pierwszą kamera z linii pro-video wykorzystującą jako nośnik popularne i niedrogie karty SD / SDHC. Kamera posiada jedno złącze kart SD i umożliwia zapis materiału wideo w 4 różnych trybach kompresji (jakości) w rozdzielczości HD. Przy zastosowaniu 32 GB karty SD nowy kamkorder oferuje możliwość zapisu 3 godzin w najwyższej rozdzielczości 1920X1080 z bitratem 24 Mbps . Poprzez wybór odpowiedniego trybu nagrywania kamera umożliwia zmianę bitratu co dzięki zwiększeniu kompresji w sposób znaczący zwiększa ilość nagranego materiału nawet do 12 godzin w trybie 6 Mbps wciąż zachowując rozdzielczość HD – to prawdziwa rewolucja biorąc pod uwagę ceny i funkcjonalność najpopularniejszego nośnika jakim niewątpliwie jest karta SD

kran

Profesionalny kran kamerowy 7m

Kran kamerowy o budowie segmentowej, pozwalającej na konfigurowanie długości ramienia do potrzeb i warunków. Możliwe jest rozstawienie kranu w 3 konfiguracjach, od 2m, do 7m Wyposażony jest w głowicę 360° dającą trzecią oś ruchu kamery, stabilny trójnóg na kołach, oraz zasilanie akumulatorowe pozwalające na prace zarówno w warunkach studyjnych jak i w plenerowych. Kran ten posiada atest Politeechniki Łódzkiej Wydziału Mechanicznego Katedry Wytrzymałości materiałów i konstrukcji

kamery

Kamera Canon XF 300

Pracujemy na najnowocześniejszym sprzęcie FullHD, posiadamy kamery Canon XF300. Model XF300 to profesjonalna kamea z zapisem w postaci plików. Połączenie kodowania MPEG-2, 50 Mb/s, ( transfer jakiego nie osiąga żadna inna kamera tej klasy ) z próbkowaniem 4:2:2, obiektywu Canon klasy L oraz 3 matryc Full HD CMOS umożliwia zapis doskonałej jakości filmów HD. Obraz jest o dużo większej przestrzeni barwnej niż kamery z próbkowaniem 4.2.0. ( większość kamer posiada takie próbkowanie ), oraz pozwalają na pracę kamery przy niewielkim oświetleniu.

gopro_4

Kamera sportowa GoPro Hero HD3, Black Edition Adventure, CHDHX-301

Kamera Hero3 Black nagrywa obraz w rozdzielczościach: 4K Cin, 4K, 2.7K Cin, 2.7K, 1440p, 1080p, 960p, 720p oraz WVGA . Możliwe jest również wykonywanie 12 megapiksel-owych zdjęć lub wykonywanie zdjęć i jednoczesne nagrywanie wideo. Ponadto, dostępna jest funkcja wykonywania zdjęcia co 0.5, 1, 2, 5, 10, 30, 60 sekund. GoPro Hero HD 3 przekonuje wysokiej jakości optyką asferyczną i wysoką rozdzielczością obrazu. Dzięki wbudowanej technologii WiFi kamera może być sterowana i ustawiana np. za pośrednictwem smartfona lub tabletu. Dzięki funkcji nagrywania w trybie przyśpieszonym i podłączeniu zewnętrznego mikrofonu można filmować profesjonalne i jedyne w swoim rodzaju sceny. Kompaktowe, solidne i wysokiej jakości przetwarzanie. Inteligentna elektronika i wysoka wydajność czujników kamer sportowych GoPro Hero HD bez problemów sprawdza się przy szybkich zmianach ekspozycji lub przy słabym oświetleniu. GoPro Hero HD zapewnia doskonałe rezultaty w zimnych lub gorących, czy też zakurzonych lub wilgotnych warunkach. Dołączona obudowa wodoszczelna z soczewką podwodną chroni Hero do głębokości 60 m. Dzięki temu kamera sportowa może być bez problemu używana także przez nurków i miłośników sportów wodnych. Do GoPro Hero HD dołączono bogate wyposażenie w uchwyty, dzięki którym możliwe jest użytkowanie w prawie każdej sytuacji. Sekwencje wideo mogą być obrabiane i przycinane za pomocą powszechnie stosowanego oprogramowania. Idealne rozwiązanie sprawdzające się w przypadku wszystkich aktywności sportowych oraz produkcji filmowych i telewizyjnych, realizowanych prywatnie lub profesjonalnie. Charakterystyka 4K Cinema, 4K, 2,7K Cinema, 2,7K, FullHD i jakość zdjęć HD Z technologią WiFi 25% lżejszy i cieńszy od Hero HD2 12 megapikseli i kąt widzenia 150°, 127° i 90° Sterowanie obrazem Protune

default

Stabi-fly vest PRO

Kamizelka Stabi-fly VEST PRO, do wielogodzinnej pracy. Dzięki wykorzystaniu lekkich a zarazem wytrzymałych materiałów. Tzw. Konstrukcja tylna, odciąża kręgosłup i przenosi 80% ciężarku na biodra. Użycie tkaniny dystansowej (oddychającej) zdecydowanie poprawia komfort pracy. Kamizelka współpracuje z każdym rodzajem ramienia Stabi-fly. Konstrukcja tzw. tylna, bardzo komfortowa lekka i wytrzymała – 2.5 kg Tkanina dystansowa (oddychająca) zapewniająca odpowiednią wentylację. Regulacja konta położenia ramienia względem kamizelki za pomocą wygodnych pokręteł. Możliwość zamocowania uchwytu ramienia z lewej lub prawej strony bez użycia narzędzi (przełożenie w kilkanaście sekund) Możliwość dopasowania do każdego rozmiaru. Możliwa praca bez szelek Stabi-fly double arm PRO​ Specjalny system ustalający pracę sprężyn dla „miękkiej” pracy w całym zakresie obciążeń. Duży zakres pracy ramienia w pionie - 76 cm. Regulacja siły udźwigu do ok. 8 kg. Lekka, wytrzymała konstrukcja z aluminium – 2.5 kg (ramię podwójne) Konstrukcja ramienia pozwala na jego szybką, beznarzędziową regulację. Ramię przeznaczone jest do współpracy z kamizelkami Stab-fly. Instlowanie ramienia z kamizelką oraz stabilizatorem, trwa kilka sekund. Maksymalny udźwig ramienia wynosi ok. 8 kg. Ramię idealnie współpracuje ze stabilizatorami Stabi-fly, a także stabilizatorami innych producentów. Ogromną zaletą ramienia jest jego łatwa, beznarzędziowa kalibracja.

Canon_24-105

Obiektyw Canon EF 24-105mm f/4,0 L IS USM

Canon EF 24-105mm f/4,0 L IS USM to profesjonalny obiektyw przeznaczony do lustrzanek Canon EOS. Obiektyw ma standardowy zakres ogniskowych oraz system stabilizacji obrazu (IS - Image Stabilizer). Dla zapewnienia wysokiej jakości obrazu, w konstrukcji optycznej obiektywu wykorzystano soczewkę ze szkła o bardzo niskiej dyspersji (Super UD) i soczewkę asferyczną. Seria L obiektywów Canon to flagowa seria obiektywów profesjonalnych, łączących w sobie najwyższe parametry jakości obrazu oraz odporność konstrukcji na kurz i wilgoć. Pierścieniowy napęd USM zapewnia szybkie i prawie bezgłośne sterowanie układem automatycznej regulacji ostrości.

Canon_16-35_1

Obiektyw Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM

Jasny, super-szerokokątny obiektyw o zmiennej ogniskowej zapewniający doskonałe parametry w całym zakresie ogniskowych. Stała przysłona f/2,8 sprawia, że jest to idealny obiektyw dla profesjonalistów fotografujących w warunkach słabego oświetlenia. Funkcje Konstrukcja i optyka serii L Jasność f/2,8 w całym zakresie ogniskowych Szybka i cicha automatyczna regulacja ostrości Elementy asferyczne i UD Powłoki Super Spectra Okrągła przysłona zapewniająca doskonały bokeh Obiektyw przekazuje informację o odległości do układu E-TTL II Miękki futerał oraz osłona obiektywu Obiketyw wyposażono w aż pięć soczewek (dwie z nich wykonane zostały ze specjalnego niskodyspersyjnego szkła, trzy pozostałe - ze szkła sferycznego) oraz wysokiej klasy szerokokątny zoom Luxury. Wbudowany napęd USM sprawia, że nic Ci nie umknie z kadru - dokładnie uchwycisz nawet dynamiczne tematy bez obawy,że zdjęcia będą nieostre. Obiektywy firmy Canon uważane są za jedne z najlepszych obiektywów dostępnych na rynku sprzętu fotograficznego dla profesjonalnych fotografów i filmowców. Wyróżnia je wiele indywidualnych cech, których nie posiadają obiektywy produkowane przez konkurencję. W ostatnim czasie firma Canon zaprezentowała światu kilka bardzo ciekawych modeli, dedykowanych profesjonalistom. Do takich należy Canon EF 16-35.

bf55fe625f434b82aa3743b4b28ca227

Stabilizator Glidecam HD-2000

Nowy system stabilizacji ruchów kamery z serii HD, zaprojektowany od nowa tak aby sprostać wymaganiom stawianym dla małych kamer mini DV oraz lustrzanek jak Canon 5D/7D. Lekki system Glidecam HD-2000 przeznaczony jest głównie dla najmniejszych kamer amatorskich i półprofesjonalnych do obciążenia 3,5 kg.

aparat

Aparat Canon 5D mark III

Canon 5D Mark III Lustrzanka, której nie trzeba zbytnio przedstawiać. Możliwości jakie daje nam ten sprzęt są ogromne. Przede wszystkim matryca o rozdzielczości 22.1 Mpix. Praca na najwyższych czułościach „iso” bez utraty jakości obrazka. Daje to nam możliwość pracy w trudnych warunkach oświetleniowych, uzyskujemy przy tym doskonałe efekty wizualne. Ponadto technologia pomiaru światła „FCL” 63-strefowy, dwuwarstwowy fotoelement krzemowy (SPC) TTL. Warta uwagi jest też ergonomia, bateria litowo-jonowa o pojemności 1800mAh. Więcej informacji znajdziecie państwo w linku : http://www.optyczne.pl/index.php?test=aparat&test_ap=179

666-canon-ef-24-70mm-f4-IS-L-lens-canon-eos-6d--2_1358415884

Aparat Canon EOS 6D

Pierwszy krok w świecie aparatów pełnoklatkowych Lustrzanka o rozdzielczości 22,2 MP - pełnoklatkowa matryca i zwarta konstrukcja. Idealna do portretów i zdjęć z podróży. Dokładna głębia ostrości i duży wybór szerokokątnych obiektywów EF. Korzyści: - Matryca pełnoklatkowa o rozdz. 20,2 MP - Trwała, lekka konstrukcja - ISO 25600 (rozszerzalne do ISO 102400) - 11-punkt. AF, czułość do -3EV - Moduł GPS zapisuje informacje o lokalizacji - Zdalne sterowanie i przesyłanie plików przez Wi-Fi - Filmy Full HD

REGULAMIN WYPOŻYCZALNI SPRZĘTU

1. Podstawą do wypożyczenia sprzętu jest okazanie dwóch dokumentów tożsamości ze zdjęciem. Co najmniej jeden musi zawierać adres Klienta.
2. Opłaty pobierane za wypożyczenia wymienione są w cenniku, który stanowi załącznik do umowy.
3. Opłaty te uiszcza się przed pobraniem wypożyczonego sprzętu.
4. Doba wypożyczenia liczona jest od godziny 12.00 do godziny 12.00 dnia następnego.
5. Opłata za wypożyczenie sprzętu pobierana jest za każda dobę wypożyczenia.
6. Liczbę dób, za które pobrana zostanie opłata określa się w Umowie Wypożyczenia.
7. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas użytkowania wypożyczonego sprzętu lub jego utratę,
do wysokości jego wartości zapisanej w Umowie Wypożyczenia.
8. Klient, który nie zwróci sprzętu w uzgodnionym terminie, zobowiązany jest do uiszczenia kary umownej zawartej w umowie.
9. Klient wypożyczający sprzęt wpłaca kaucję.
10. Kaucja podlega zwrotowi po zwróceniu sprzętu w takim stanie technicznym, w jakim został on wypożyczony w uzgodnionym terminie.
11. Kaucja zostaje zatrzymana, w części lub w całości, i przeznaczona na pokrycie kosztów odtworzenia właściwości eksploatacyjnych sprzętu wtedy,
gdy: sprzęt zostanie utracony; sprzęt zostanie zdekompletowany; sprzęt zstaniezniszczony lub uszkodzony;
12. Kaucja zostaje zatrzymana, w części lub w całości, i przeznaczona na uregulowanie kary umownej wtedy,
gdy nie zostanie dotrzymany uzgodniony termin zwrotuwypożyczonego sprzętu.
13. Techniczny stan wypożyczonego sprzętu opisany zostaje w Umowie Wypożyczenia.
14. Klient może wcześniej zarezerwować wybrany sprzęt. Rezerwacja zostaje przyjęta, o ile zaistnieje możliwość jej realizacji.